Blog Archive

Thursday, January 19, 2012

FW: پیک خبری شماره 2193 تندر، پرده بکارت یک بار مصرف چینی برای مسلمانها

Shar Nanag ,Nefrat , Nefrin.........Hamid.




مبارک باشه انشاالله

.

 


پرده بکارت یک بار مصرف چینی وارد بازار کشورهای اسلامی از جمله حاشیه نشینان خلیج فارس شد

 

به گزارش برخی از خبرگزاری ها، این محصولی است که سالها توسط چین و برای بازار داخلی، به علت وجود بعضی از باورها و گرایش های سنتی در میان دختران چینی درمورد شب اول ازدواج ساخته و استفاده می شده است، اما اکنون با صادرات و ورود آن به برخی از کشورهای اسلامی خاورمیانه بحث آن درمیان رسانه ها و علما بالا گرفته است. حتا در مصر برخی از علمای تند رو خواستار ممنوعیت جدی ورود و فروش این محصول شده اند. وجود برخی رفتارهای افراطی درمیان مردان کشورهای مسلمان امروزی باعث شده است که رفتار دورویی در دختران برای تظاهر به باکره بودن در این کشورها رواج روزافزونی پیدا کند و روشهای مختلفی از جراحی گرفته (مانند ایران خودمان) تا استفاده از چنین محصولاتی رواج پیدا کنند. چین كه یكی از بزرگترین تولید كنندگان محصولات مختلف با قیمت ارزان در سراسر جهان است، اخیرا نیز در ابتکاری تازه "پرده بكارت مصنوعی" را بصورت تجاری تولید كرده كه آن را "پرده بكارت یك بار مصرف" نیز نامیده اند.

. پایگاه خبری الجوار در این باره نوشته است :‌ "گفته می شود قیمت هر یك از این پرده ها با توجه به میزان کشش و خون مصنوعی داخل آنها و بسته بندی چیزی ما بین 25 الی 55 دلار است. تولیدكنندگان این كالای مصنوعی می گویند،‌ بیشترکشورهای عربی - اسلامی و از میان آنها مصر، بیش از سایرین از این محصول استقبال كرده اند. تعداد زیادی از بازرگانان مصری برای گرفتن نمایندگی رسمی این محصول، به این شركت تولید كننده رفته و رقابت میان آنان شدت گرفته است که خود موجب بروز نگرانی در میان مقامات دیگر گردیده است. گفته می شود این كالا قرار بود اوایل ماه رمضان گذشته بطور رسمی و با مجوز وارد مصر شود، اما مخالفت شدید برخی علما و چهره های دینی این كشور با وارد كردن آن در این ماه موجب شد كه بازرگانان و واردكنندگان مسأله را به بعد از ماه رمضان موكول كنند. اما دسته ای دیگر از علما و چهره های دینی در كل با وارد كردن این نوع كالا به شدت مخالفند و آن را موجب نشر فحشا و فساد در جامعه می دانند. آنها میگویند این ابزار در واقع به افراد مرتكب عمل نامشروع، این امكان را می دهد كه طرف مقابل را فریب دهند. در همین راستا شیخ "عبدالمعطی البیومی" عضو مجمع پژوهش های اسلامی دانشگاه الأزهر و نماینده سابق كمیته دینی در پارلمان مصر با صدور فتوایی ضمن انتقاد شدید از ورود این كالا به كشورش، خواستار محاكمه و قصاص واردكنندگان آن شد. از سوی دیگر شیخ "یوسف بدری" دیگر عضو مجمع پژوهش های اسلامی الأزهر حمایت كامل خود از فتوای شیخ "البیومی" را اعلام كرده و گفت: بنده 100% این فتوا را درست می دانم و از آن دفاع می كنم. به اعتقاد بنده علاوه بر اینكه وارد كنندگان این كالا باید قصاص شوند، استعمال كنندگان آن نیز باید مورد قصاص قرار گیرند. فكر می كنم 10 ضربه شلاق یا تبعید و حبس برای هر یك از استعمال كنندگان خوب باشد. شیخ "مصطفی شكعه" نیز در فتوایی مشابه خواستار اجرای شدید قانون در این باره شد زیرا استعمال این كالا را فریب مردان توسط زنان كه كاری حرام است دانست. گفتنی است شیخ "محمود عاشور" از اعضای سابق دانشگاه الأزهر پس از صدور این فتوا توسط "البیومی" و تأیید شدن آن از سوی "بدری"، آن را رد كرده و گفت: اینگونه اظهار نظرات یك اجتهاد شخصی است. به نظر بنده به جای قصاص واردكنندگان، باید آنان را جریمه كرد تا دست از واردات آن بردارند.

 

 

روش استفاده از این محصول طبق توصیه شرکت سازنده بدین قرار است:

چند ساعت قبل از رفتن به بستر، مثانه را تخلیه نموده، پرده را از بسته بندی خارج و آنرا وارد واژن نموده و به آرامی جلوی مدخل ورودی واژن به مدت چند دقیقه با فشار ملایم نگاه دارید. ترشحات طبیعی محیط موجب شروع فعالیت آنزیمی و چسبیدن پرده به بافت های داخلی واژن میشود بطوریکه مدخل را کاملا مسدود مینماید. در هنگام مقاربت سعی کنید ساکت نبوده و به نحوی با آه و بخصوص ناله در هنگام پاره شدن پرده دردناک بودن مقاربت و باکره بودن را تاکید نمایید. مدت زمانی که این محصول بطور محکم به بافت های واژن متصل میماند بسته به شرایط بین 8 الی 10 ساعت بوده و بعد از ان جدا شده و میتوانید آنرا به روش مناسب معدوم کنید.

 

 

 


 



No comments:

Post a Comment