Blog Archive

Saturday, December 24, 2011

- حیوانات وحشی سرگردان معضل جدید پایتخت

30-o-chand sal ast (iran-o-irani) ba chenin mozelat-o-moshkelati "dast-o-pa" mezanand......h.

 > (( حیوانات وحشی سرگردان معضل جدید پایتخت ))
>
> سایت همصدا: در حالی که این روزها پی درپی اخباری از پیدا شدن شیر، گرگ، روباه، کرکس و میمون در خیابان‌های تهران می شنویم این فکر به ذهن‌ها خطور می‌کند که انگار کسی درهای باغ وحش شخصی خود را باز کرده و حیوانات زبان بسته را به میان کوچه‌های شهرفرستاده است.
>
> به گزارش فارس 22 آذر ماه 90 بود که در رسانه‌ها شنیدیم آتش‌نشانی بچه شیری را که در تهران رها شده بود، نجات داده است اما خبری از بچه شیر دوم که مرده پیدا شد، منتشر نشد.
> ۲ روز بعد نیز بچه شیر سوم سرگردان و بینوا در خیابان‌های پایتخت مشاهده شد و چند روز بعد، از پیدا شدن بچه شیر مرده توسط محیط زیست خبرهایی منتشر شد.
>
> دیروز نیز خبر تحویل 3 بچه شیر دیگر به سازمان محیط زیست منتشر شد و در اینجا بود که سریال دنباله‌دار بچه‌های سلطان جنگل به پایان رسید.
> بچه شیرها از کجا آمدند؟
>
> اصغر محمدی‌فاضل معاون محیط طبیعی و تنوع زیست سازمان محیط زیست در خصوص اینکه این بچه شیرها چگونه وارد کشور شدند، می‌گوید: بر اساس اطلاعات ما این بچه‌ شیرها توسط یک خودرو و یک یدک‌کش اسب‌کش در حال انتقال از بابلسر به اصفهان بودند که یا به دلیل باز شدن در یدک‌کش و یا به دلیل باز شدن منفذی در دیواره یدک‌کش این 3 قلاده شیر در طول مسیر در شهر تهران خارج می‌شود که 2 قلاده پیدا شد و قلاده سوم نیز بر اثر تصادف کشته شد.
>
> وی در خصوص 3 بچه شیری که 2 روز گذشته تحویل محیط زیست داده شد، بیان می‌کند: 3 قلاده شیر دیگر که جزء مجموعه 6 بچه شیر بودند 2 روز گذشته توسط صاحب آنها به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شد و توسط کارشناسان ما اقدامات لازم در مورد آنها انجام شده است.
>
> به گفته‌ وی صاحب بچه‌ شیرها خود را به سازمان حفاظت محیط زیست معرفی کرده است و اداره کل محیط زیست استان تهران اقدامات قانونی را انجام داده و فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرده است و منتظر حکم مراجع قضایی در این خصوص هستیم.
>
> بچه شیرها قرار بود در سیرک اصفهان استفاده شوند
>
> رسول‌علی اشرفی‌پور مدیر کل محیط زیست استان تهران می‌گوید: قرار بود که این بچه شیرها بعد از انتقال به اصفهان در سیرک استفاده شوند.
>
> ماجرای پیدا شدن شیرها که تمام شد اما ماجرای پیدا شدن گرگ، روباه، کرکس و میمون چیست و این حیوانات از کجا آمده‌‌اند؟
>
> حال که نحوه پیدا شدن بچه شیرها معلوم شده است اما چگونه است که دوباره میمون در تهران پیدا شده است مگر دوباره در یدک‌کشی باز شده یا اینکه شخصی در باغ وحش شخصی خود را باز کرده وحیوانات زبان بسته را به میان کوچه‌های شهرفرستاده است.

No comments:

Post a Comment