WITH GREAT WISHES FOR YOU.
اسلام زنده باد تا زیر شکم آباد باشد
قرآن (4.3)
وَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تُقْسِطُواْ فِي الْيَتَامَى فَانكِحُواْ مَا طَابَ لَكُم مِّنَ النِّسَاء مَثْنَى وَثُلاَثَ وَرُبَاعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تَعْدِلُواْ فَوَاحِدَةً أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ ذَلِكَ أَدْنَى أَلاَّ تَعُولُواْ
و اگر مىترسيد كه عدالت را رعايت نكنيد، با زنان پاك (ديگر) ازدواج نمائيد، دو يا سه يا چهار همسر و اگر مىترسيد عدالت رارعايت نكنيد، تنها يك همسر بگيريد، و يا از زنانى كه مالك آنهائيد استفاده كنيد، اين كار، از ظلم و ستم بهتر جلوگيرى مىكند.
خودتان بخوانید و قضاوت بعهده خودتان باشد گویا این رهبران اسلامی از اون محمد گرفته که 20 تا زن رسمی و بیش از 500 تا زن غیر رسمی و دیگر امامان بجز امام چهارم زین العابدین که مریض بود و امام 12 هم که از 5 سالگی غایب شد بقیه امامان هر کدام از 100 تا 300 تا زن داشتند همینطور می رسد به رهبران اسلامی
بنا به گفته دکتر مخصوص خانواده سلطنتی آل سعود آقای دکتر گری 72 ساله فقط فیصل آل سعود 300 تا زن داشت که وقتی به سن 35 تا 40 سالگی می رسیدند اتومات طلاق داده می شدند و یک جوانتر جایگزین می شد
حالا رهبران اسلامی هر کدام چندین زن دارند خدا می داند آنچه مسلم است روزی اینها نیز افشاخواهد شد اما آنچه مسلم است و از نوشته های حضرات نمایان است این آیت الله ها عطش شدیدی به کودکان دختر دارند عقد یک دختر بچه 5 ساله گرفته تا سکس با یک کودک شیر خوار در نطر آقایان کاری پسندیده است من به 3 تا از کتابهای این حصرات رجوع کردم ولی از شواهد چنینی برمیاید که تمامی این آیت الله ها در مورد سکس با کودک شیرخواره نظر واحدی دارند
خمینی توضیح المسایل
از کتاب نکاح صفحه 15 مسله 12
کسیکه زوجه کمتر از 9 سال داردوطی او برای وی جایز نیست و چه اینکه زوجه دایمی باشد و چه منقطع و اما سایر
کام گیریها از قبیل لمس یه شهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هزچند شیرخواره باشد
و اگر قبل از نه سال او را وطی بکند اگر افتضا نکرده باشد به غیر از گناه چیزی بر او نیست و اگر کرده باشد یعنی مجرای بول و مجرای حیض او را یکی کرده باشدو یا مجرای حیض و عایط او را یکی کرده باشدت
تا ابد وطی بر او حرام می شود
لاکن در قسمت دوم حکم بر اختیاط است و در هر حال بنا بر اقوی بخاطر افضا از همسری او بیرون نمی شود در نتیجه همه احکام روجیت بر او مترتب می شود
صانعی مجمع المسائل
س 1307 ـ مردى به عنوان حلّيت در روابط و رفت و آمد، دختر خردسالى (حدود پنج ساله) را به مدت چهار سال صيغه نموده است. اينك در صورت بذل وقت، آيا ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً امكان پذير است يا حرمتْ ايجاد شده و امكان ندارد؟
ج خیر آيا ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً حرام می شود
خامنه ای توضيح المسائل
٢٤١٠ اگر كسى دختر نابالغى را براى خود عقد كند و پيش از آنكه نه سال دختر تمام شود، با او نزديكى و دخول كند، چنانچه او را افضا نمايد هيچ وقت نبايد با او نزديكى كند.
٢٤٢٩ پدر و جد پدرى مىتوانند براى محرم شدن، يك ساعتيا دو ساعت زنى را به عقد پسر نابالغ خود در آورند و نيز مىتوانند دختر نابالغ خود را براى محرم شدن، به عقد كسى در آورند ولى بايد آن عقد براى دختر مفسده نداشته باشد.
========================================================================================
اسلام زنده باد تا زیر شکم آباد باشد
قرآن (4.3)
وَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تُقْسِطُواْ فِي الْيَتَامَى فَانكِحُواْ مَا طَابَ لَكُم مِّنَ النِّسَاء مَثْنَى وَثُلاَثَ وَرُبَاعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تَعْدِلُواْ فَوَاحِدَةً أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ ذَلِكَ أَدْنَى أَلاَّ تَعُولُواْ
و اگر مىترسيد كه عدالت را رعايت نكنيد، با زنان پاك (ديگر) ازدواج نمائيد، دو يا سه يا چهار همسر و اگر مىترسيد عدالت رارعايت نكنيد، تنها يك همسر بگيريد، و يا از زنانى كه مالك آنهائيد استفاده كنيد، اين كار، از ظلم و ستم بهتر جلوگيرى مىكند.
خودتان بخوانید و قضاوت بعهده خودتان باشد گویا این رهبران اسلامی از اون محمد گرفته که 20 تا زن رسمی و بیش از 500 تا زن غیر رسمی و دیگر امامان بجز امام چهارم زین العابدین که مریض بود و امام 12 هم که از 5 سالگی غایب شد بقیه امامان هر کدام از 100 تا 300 تا زن داشتند همینطور می رسد به رهبران اسلامی
بنا به گفته دکتر مخصوص خانواده سلطنتی آل سعود آقای دکتر گری 72 ساله فقط فیصل آل سعود 300 تا زن داشت که وقتی به سن 35 تا 40 سالگی می رسیدند اتومات طلاق داده می شدند و یک جوانتر جایگزین می شد
حالا رهبران اسلامی هر کدام چندین زن دارند خدا می داند آنچه مسلم است روزی اینها نیز افشاخواهد شد اما آنچه مسلم است و از نوشته های حضرات نمایان است این آیت الله ها عطش شدیدی به کودکان دختر دارند عقد یک دختر بچه 5 ساله گرفته تا سکس با یک کودک شیر خوار در نطر آقایان کاری پسندیده است من به 3 تا از کتابهای این حصرات رجوع کردم ولی از شواهد چنینی برمیاید که تمامی این آیت الله ها در مورد سکس با کودک شیرخواره نظر واحدی دارند
خمینی توضیح المسایل
از کتاب نکاح صفحه 15 مسله 12
کسیکه زوجه کمتر از 9 سال داردوطی او برای وی جایز نیست و چه اینکه زوجه دایمی باشد و چه منقطع و اما سایر
کام گیریها از قبیل لمس یه شهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هزچند شیرخواره باشد
و اگر قبل از نه سال او را وطی بکند اگر افتضا نکرده باشد به غیر از گناه چیزی بر او نیست و اگر کرده باشد یعنی مجرای بول و مجرای حیض او را یکی کرده باشدو یا مجرای حیض و عایط او را یکی کرده باشدت
تا ابد وطی بر او حرام می شود
لاکن در قسمت دوم حکم بر اختیاط است و در هر حال بنا بر اقوی بخاطر افضا از همسری او بیرون نمی شود در نتیجه همه احکام روجیت بر او مترتب می شود
صانعی مجمع المسائل
س 1307 ـ مردى به عنوان حلّيت در روابط و رفت و آمد، دختر خردسالى (حدود پنج ساله) را به مدت چهار سال صيغه نموده است. اينك در صورت بذل وقت، آيا ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً امكان پذير است يا حرمتْ ايجاد شده و امكان ندارد؟
ج خیر آيا ازدواج با مادر اين دختر، شرعاً حرام می شود
خامنه ای توضيح المسائل
٢٤١٠ اگر كسى دختر نابالغى را براى خود عقد كند و پيش از آنكه نه سال دختر تمام شود، با او نزديكى و دخول كند، چنانچه او را افضا نمايد هيچ وقت نبايد با او نزديكى كند.
٢٤٢٩ پدر و جد پدرى مىتوانند براى محرم شدن، يك ساعتيا دو ساعت زنى را به عقد پسر نابالغ خود در آورند و نيز مىتوانند دختر نابالغ خود را براى محرم شدن، به عقد كسى در آورند ولى بايد آن عقد براى دختر مفسده نداشته باشد.
========================================================================================
آیه انعام سوره ۲۵ .... این الله چه دشمنی با این پاره ای از مردم دارد . بر دلهاي آنان پردهها افكندهايم تا آنرا نفهمند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب این که خواست الله است .جریمه جهنم دارد یا ندارد ؟؟؟
وَمِنْهُم مَّن يَسْتَمِعُ إِلَيْكَ وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَن يَفْقَهُوهُ وَفِي آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِن يَرَوْاْ كُلَّ آيَةٍ لاَّ يُؤْمِنُواْ بِهَا حَتَّى إِذَا جَآؤُوكَ يُجَادِلُونَكَ يَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُواْ إِنْ هَذَآ إِلاَّ أَسَاطِيرُ الأَوَّلِينَ ﴿۲۵﴾
پارهاي از آنها به تو گوش فرا ميدهند ولي بر دلهاي آنان پردهها افكندهايم تا آنرا نفهمند و در گوش آنها سنگيني قرار دادهايم و (آنها بقدري لجوجند) كه اگر تمام نشانههاي حق را ببينند ايمان نميآورند، تا آنجا كه وقتي به سراغ تو ميآيند با تو به پرخاشگري برمي خيزند و كافران ميگويند اينها افسانههاي پيشينيان است .
سوال :اگر دین اسلام دین لطافت ومهربانی است پس
چرا در قرآن دستور قتل کافران داده شده تا آنجائیکه گفته شده:
" واقتلوهم حیث ثقفتموهم"
یعنی بکشید آنها را هر جا که آنها را یافتید ( 191 / بقره )
آیا این خشونت نیست؟
جواب :
خداوند در برابر آزار و اذیت مشرکین چهار دستور به پیغمبر و مومنین داده است :
دستور اول
دستور به صبر :
"فاصبر علی ما یقولون..."
یعنی ای پیغمبر در برابر بدگوئی و زخم زبان آنان صبر پیشه کن. ( طه / 130 )
دستور دوم
دستور به بخشش و نادیده گرفتن اذیت و آزار :
"فاعفوا و اصفحوا..."
یعنی بدیهای آنان را ببخشید و اصلا نادیده بگیرید. ( بقره / 109 )
دستور سوم
دستور به صبر در ریختن خون آنان :
" کفوا ایدیکم..."
یعنی از ریختن خون مشرکین دست بردارید ( نساء /77 )
دستور چهارم
دستور به جهاد و ریختن خون آنان :
" اقتلوهم حیث ثقفتموهم..."
یعنی بکشید آنها را هر جا که آنها را یافتید ( بقره / 191 )
دستور چهارم هنگامی صادر شد که مشرکین و کفار کار را به جائی رساندند که از هر نوع آزار و اذیتی در حق مسلمانان دریغ نکردند .
همچنانکه در خود آیات قرآن نیز این مطلب دیده می شود مثلا در آیه 39 سوره حج می گوید :
"اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا..."
یعنی به آنها که قتال می کنند اجازه داده شد چون به آنها ظلم شده بود.
اکثر کسانیکه اسلام را دین خشونت معرفی میکنند تمسک به آیات جهاد کردهاند ،
که درصدرآن همین آیه 191 سوره مبارکه بقره است.
بررسی آیه 191 سوره بقره
با بررسی آیه 190 و 191 سوره بقره فهمیده می شود که:
این دستور خداوند وقتی صادر شد که کفار مکّه بعضی از مسلمانان را کشتند و بعضی دیگر را از خانه هایشان بیرون کردند
چرا که در این دو آیه می فرماید:
"و قاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلونکم..."
یعنی بکشید در راه خدا آنهائی که عدهای از شما را کشتند.
و همچنین میفرماید:
" اخرجوهم حیث اخرجوکم "
یعنی آنها را از خانه هایشان بیرون کنید بجهت آنکه آنها شما را از خانه هایتان بیرون کردند.
در ادامه آیه، خداوند متعال افعال مشرکین اعم از قتل و اخراج مسلمانان از خانه هایشان را نوعی فتنه معرفی کرده و می فرماید:
"والفتنة اشدّ من القتل ..."
یعنی فتنه ( کشتن مسلمانان و آزار و اذیت آنان ) بدتر است از قتل کفار و مشرکین.
یعنی اگر قتل این عده از مشرکین کار بدی باشد، بدتر آنستکه این عده مشرکین بر مسلمانان سیطره پیدا کرده و آنان را به قتل برسانند و بقیه را نیز از خانه هایشان بیرون کنند.
از تمام کسانیکه به این آیات اشکال کرده و آن را نوعی خشونت معرفی می کنند سوال می کنیم که :
اگر عدهای نزدیکانتان را به قتل برسانند و شما را از خانه هایتان بیرون کنند ،
آیا شما دست روی دست خواهید گذاشت تا اینکه حکم قتل شما را نیز صادر کنند یا اینکه در صدد دفاع بر خواهید آمد؟؟
و اگر دفاع کنید خشونت به حساب میآید؟؟
با بررسی آیات قرآن به این نتیجه می رسیم که دستور قتل کفار و مشرکین، دستور ابتدائی نبوده ،
بلکه این دستور در پی کشته شدن عدهای از مسلمانان بدست مشرکینی صادر شده که از هیچ نوع آزار و اذیتی در حق مسلمانان اباء نداشتند.
بنا بر این آیه در صدد بیان دفاع مسلمانان از خود در برابر قتل و آزار و اذیت مشرکین است.
ملاحظه:
متاسفانه عدهای سود جو با بیان قسمتی از این آیات و چشم پوشی از قسمت دیگر ، اسلام را دین خشونت برای مردم معرفی می کنند
که در حال حاضر مبلغان آنها در این امر تلاش وافری را مبذول داشتهاند
تا جائیکه رسما در شبکههای تلویزیونی ایالتی آمریکا با استفاده از قسمتی از آیات و چشم پوشی از قسمت دیگر،
اسلام را دین خشونت و خونریزی و کشور گشائی معرفی می کنند که در مورد همین افراد زیبا گفته است:
به حقیقت آدمی باش و گرنه مرغ باشد
که همین سخن بگوید به زبان آدمیتهمچنین از حضرت امام صادق منقول است: هر کس با زن خود در حالت حنا بستن جماع کند فرزندی که به هم رسد محنث(ک و ن ی) باشد.
از امام باقر نقل است که فرمود: زن آزاد در برابر زن آزاد جماع نباید بکند، اما کنیز میتواند در برابر کنیز جماع کند
.حلیه المتیق / باب در آداب مجامعت
========================================================================================
وقتی که علی سگ کش ولی و الله سر پرست الله باشدبرای همین
دعای غضنفر بعد از نماز: خدایا مواظب خودت باش!!سر تو را هم نبره
==========================================================================================

No comments:
Post a Comment