Blog Archive

Saturday, October 15, 2016

انجمن پادشاهی ایران مسئولیت آتش‌سوزی پالایشگاه شاهرود را پذیرفت





From: radio-tondar@googlegroups.com <radio-tondar@googlegroups.com> on behalf of Jamshid Sharmahd 
م

596814765277380421707070527


بامداد روز آدینه ۱۶ مهر ماه ساعت ۱:۳۰ پیشمرگان انجمن پادشاهی، با انفجار یکی از مخازن مواد نفتی در پالایشگاه شاهرود، بقیه مخازن موجود در محل را به آتش کشیده و منهدم کردند. در این عملیات، هم آنگونه که پیشآپیش نیز طراحی شده بود، هیچ گونه صدمات جانی به کسی وارد نشده است. همچنین همه پیشمرگان انجمن «بردیا» که مجری این عملیات بودند به سلامت به قرارگاه خود بازگشته اند.

سخن‌گوی انجمن «بردیا»،  در تماس صوتی امروز خود، علاوه بر دادن  اجازه انتشار این گزارش، خاطر نشان کرد که، این پالایشگاه همآنند هزاران واحد اقتصادی دیگر در اقتدار فرماندهان سپاه پاسدار،  معروف به «سرداران دوران ۶۰-ای» است. آنها سرمایه های ایرانی را ملک مادر روسپی خود میدانند و به کسی حساب پس نمیدهند. ما  اجازه نخواهیم داد یک آب خوش از گلوی این حرامزاده ها پایین برود، چه برسد به اینکه اجازه بدهیم حق جوانان ایران به حلقوم این بچه سید ها برود.

وی همچنین اشاره میکند که اقدامات رزمی انجمن گام به گام افزایش میآبد. چه از نظر تعداد عملیات و چه از نظر نوع آن. ما از هم میهنان خود میخواهیم که خود را از دایره عوامل سپاه و بسیج دور نگه دارند. با آنها آمد و شد نکنند، برای آنها کار نکنند و با آنها معاملات اقتصادی نداشته باشند. ما نمیتوانیم همیشه با این دقت کار کنیم.
لازم به یاد آوری است که انجمن پادشاهی ایران در بیانیه ای که روز  شنبه ۲۷ شهریور ۶۳۸۰ شاهنشاهی انتشار یافت به سران رژیم هشدار داده بودند که در ۱۲۰ روز آینده تنها به حملات هشدار دهنده بسنده میکنند.

در عرض سه هفته گذشته این دومین عملیاتی است که انجمن پادشاهی ایران با دقت کامل و با موفقیت انجام داده است.
خبرگزاری ها در دولت اسلامی اجازه انتشار اخبار انجمن را ندارند و معمولا به محض قبول مسئولیت یک اقدام رزمی، از سوی انجمن به گونه کلی سانسور خبری اعمال میشود. این سیاست احمقانه از سوی سپاه پاسداران در هفته های پیشین تا جایی پیش رفت که تارنمای خبرگزاری رسمی ایران «ایرنا» برای مدت کوتاهی از سوی سپاه به خاطر پخش خبر انفجار صوتی در «آبدانان» بسته شد. پر واضح است که با افزایش ضربات از سوی انجمن پادشاهی این سیاست دوام نخواهد آورد. اما پیش از آن از همه ایرانیاران میخواهیم تا در پخش این خبر و به همچنین بیانیه ۲۷ شهریور انجمن،  به چهت پیشگیری از صدمات جانی هم میهنان، در سطح کشور کوشا باشند.


Best regard

Jamshid Sharmahd (R7105)

-- The Kingdom Assembly of Iran
-- https://www.tondar.org
-- mailto:info@tondar.org
-- phon: +1-818-921-7075


No comments:

Post a Comment