Blog Archive

Sunday, December 11, 2011

- احمدی نژاد خبرسازترین چهره سال ۲۰۱۱

.kheyanat be Jameh Bashariyat (anva-o-aghsam) darad......H.

(( احمدی نژاد خبرسازترین چهره سال ۲۰۱۱ ))>
> رجانیوز: سایت یاهو در قسمت خبری خود ، یک نظرسنجی در خصوص خبرسازترین چهره سال ۲۰۱۱ انجام داده است. در این نظرسنجی خواسته شده که تاثیرگزارترین چهره سال ۲۰۱۱ را انتخاب کنید.
>
> یاهو فهرست کوتاهی شامل ۱۰ چهره مهم را به معرفی کرده که بعضی از آنها توسط خوانندگانش انتخاب شده اند و بعضی دیگر براساس میزان پوشش خبری که در سال ۲۰۱۱ داشته اند.
>
> از مهمترین اسامی در میان این لیست می توان به استیو جابز بنیانگذار اپل ،آشیوارایا رای سوپراستار معروف سینمای هند و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد.
>
> به گزارش افکارنیوز، نکته قابل توجه اینکه محمود احمدی نژاد با کسب ۵۰ درصد آرا نسبت به سایر رقبایش تا به حال پیشتاز این نظرسنجی است و بعد از آن آشیوارایا رای با کسب ۱۸ درصد آرا در جایگاه دوم و استیو جابز با کسب ۱۰ درصد آرا در جایگاه سوم قرار دارد!
>
> همچنین محمد بوعزیزی، شهروند تونسی که با آتش زدن خود انقلاب این کشور را شعله ور کرد، تاکنون با کسب ۵ درصد آرا در مقام چهارم قرار گرفته است.
>
> آنا هزاره، فعال سیاسی هندی تبار و خانم توکل، روزنامه نگار یمنی و عضو ارشد حزب الاصلاح با کسب ۴ درصد آرا مشترکاً در مقام پنجم قرار دارند.
>
> وایل غنیم که برخی وی را به عنوان قهرمان انقلاب مصر می خوانند با کسب ۳ درصد آرا و مصطفی عبدالجلیل از انقلابیون لیبی، آنگ سان سوچی، رهبر مخالفان میانمار و مهندرا سینگ کاپیتان تیم کریکت هند، هر کدام با کسب ۲ درصد آرا در رتیه های بعدی قرار گرفته اند.

No comments:

Post a Comment