Blog Archive

Thursday, December 8, 2011

فیلم؛ پخش تصاوير هواپیمای شناسايی آمريکا از تلويزيون رژيم

> فیلم؛ پخش تصاوير هواپیمای شناسايی آمريکا از تلويزيون رژيم
 <strong>خبرگزاری مهر: پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران رونمایی شد. تصاویر هواپیمای پیشرفته و جاسوسی بدون سرنشین آمریکایی که پس از تجاوز به خاک ایران به دست نیروهای مسلح به زمین نشانده شده است، در شبکه اول سیما پخش شد. </strong>
>
> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=nJOrRp4HrnE">http://www.youtube.com/watch?v=nJOrRp4HrnE</a>
>
>
> <strong>نگرانی شدید رژیم از اقدامات مخفیانه ارتش آمریکا</strong>
>
> <strong>صدا و سیمای رژیم: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با احضار سفیر سوئیس در تهران، ضمن اعتراض بسیار شدید به تجاوز یک فروند هواپیمای جاسوسی امریکا به عمق حریم هوایی ایران، توضیحات فوری و اقدامات جبرانی دولت امریکا در این زمینه را خواستار شد.
>
> این تجاوز هوایی با اقدام به موقع و مقتدرانه نیروهای مسلح روبرو و هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا در خاک ایران به زمین نشانده شد.
>
> در یادداشت اعتراض دولت ایران که عصر امروز به سفیر سوئیس، حافظ منافع امریکا در ایران تسلیم شد، با اشاره به افزایش اقدامات تحریک آمیز و مخفیانه امریکا علیه ایران، از جمله تجاوز یک فروند هواپیمای جاسوسی آر کی یو 170 به عمق حریم هوایی ایران آمده است: این اقدام دولت آمریکا نقض تمام قوانین و مقررات شناخته شده بین المللی و اقدام علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است و طبعاً همه مسئولیت آن بر عهده دولت آمریکاست.
>
> دولت جمهوری اسلامی ایران با اعلام شدیدترین اعتراضات خود عواقب تکرار چنین رفتارهایی را متوجه دولت آمریکا دانسته و حـــق پی گیری شایسته موضوع را برای خود محفوظ می داند.<

No comments:

Post a Comment